• بیانیه سطح خدمت

قابل توجه بازدید کنندگان محترم
 بیانیه توافق سطح خدمت در ‌تارنما
بدینوسیله توافق نامه سطح خدمات پورتال اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی را به اطلاع میرساند:

 1- تارنمای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی به امکان ثبت و پیگیری درخواست ها و شکایات شما متقاضیان گرامی از طریق "طرح شکایات-> ارائه نظرات و پیشنهادات" مجهز می باشد. در این قسمت شما میتوانید با حوزه های مختلف اداره کل به صورت تمام وقت و در 7 روز هفته و 24 ساعت روز، تماس برقرار نمایید.

 2- برای ارتباط با هر واحد از گزینه دپارتمان واحد مورد نظر را انتخاب نمایید .

 3- به محض ثبت درخواست، سعی می گردد در کوتاهترین زمان ممکن نتیجه پیگیری درخواست مطرح شده به متقاضی اعلام و در صورت لزوم درخواست مراجعه حضوری گردد.

 4- تارنمای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی بصورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی بوده و در صورت بروز هرگونه اشکال و نقص فنی، به متقاضیان اطلاع رسانی خواهد گردید.

 5- برای اطلاع رسانی هر گونه گزارش خطا ، شامل خطاهای فنی و غیر فنی با  دفتر روابط عمومی از طریق تلفن ٠٤١٣٣٣٦٢٣٥٢  ویاپست الکترونیک  ravabet.azarsh@farhangmail.ir گزارش فرمائید. 


تاریخ بروزرسانی : ۲۸ فروردین ۱۳۹۶ ۱۷:۰۹